RESOLUCIÓ DE REPTES STEM
L'assignatura de resolució de reptes STEM es centra en el desenvolupament i l'avaluació de projectes STEM (ciència, tecnologia, enginyeria i matemàtiques) per resoldre reptes socials reals. Els estudiants treballen en grup i de manera individual per identificar problemes, generar solucions innovadores i comunicar els resultats mitjançant vídeos i presentacions.
A més, fomenta competències clau com l'autoaprenentatge, el treball cooperatiu, la reflexió crítica i l'ús de tecnologies, amb un èmfasi especial en la sostenibilitat, la igualtat i els valors democràtics. L'avaluació combina la documentació científica, la creació de prototips i la reflexió personal.
FAST FASHION I CONDICIONS LABORALS DE LES PERSONES I EL MEDI AMBIENT
En la fase 1, hem triat i concretat el repte on busquem promoure una moda més responsable i ètica, basant-nos en dades i utilitzant diverses dinàmiques per delimitar-ne els elements clau.
A les fases 2 i 3, hem començat a resoldre el repte integrant metodologies i eines STEM, a través de la generació i valoració d'idees i seguidament la planificació i la generació de la solució triada.
Finalment, a les fases 4 i 5, hem avaluat les solucions i creat un vídeo que resumeix el procés, integrant tant la part científica com la creativa, per exposar el repte i les nostres propostes de manera clara i visual.